شرایط بازگشت کالا

اُپلازا همواره در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان خود بگذارد. جهت آسودگی خاطر مشتریان برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند ۷ روز فرصت بازگشت کالا در نظر گرفته است.

چه کالاهایی شامل ۷ روز مهلت تست می شوند؟

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به اُپلازا اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اُپلازا بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. ضمانت ۷ روزه مخصوص کالاهایی‌ست که ایراد فنی آن‌ها مربوط به شرکت تولید کننده محصول است . استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  • کلیه محصولاتی که از نظر فیزیکی باید سالم به دست مشتری برسند (کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن) که گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی دارند مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی باشند.
  • کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف اُپلازا همراه سفارش ارسال میشود مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.

 ارسال کالا چگونه صورت پذیرد؟

  • ارسال کالا حتما باید با هماهنگی بخش خدمات پس از فروش اُپلازا صورت پذیرد و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری کنید.
  • جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه در ساعات اداری تماس بگیرید.
  • توجه داشته باشید در هر دو صورت لازم است کد و اطلاعات خرید خود را اعلام فرمایید.
  • پس از پذیرش کالا کارشناسان اُپلازا حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.
  • اشکال و یا ایراد فنی را باید حداکثر تا ۷ روز به اُپلازا اطلاع دهید.
  • کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی می باشند، شرکت مذکور مسئول انجام فرایند گارانتی می باشند.

مغایرت محصول با سفارش

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اُپلازا از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اُپلازا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

مشکلات نرم‌افزاری

  • اُپلازا مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی حاصل از آپدیت‌ نرم‌افزاری و نصب فریمور غیر رسمی محصولات نخواهد داشت.

هزینه های بازگشت کالا چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، موردتایید کارشناسان خدمات پس از فروش اُپلازا باشد، هزینه‌های ارسال به عهده اُپلازا است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دفتر اُپلازا ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان اُپلازا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • اگر ساکن شیراز هستید برای تحویل گرفتن کالا و هماهنگی با اُپلازا تماس بگیرید.
  • اگر ساکن شهری جز شیراز هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.

 

ارتباط با واحد خدمات و پشتیبانی پس از فروش از طریق شماره تلگرام

۰۹۹۰۰۰۴۵۳۰۰

امکان ارسال نظر وجود ندارد.