چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با اُپلازا ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید.

در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، میتوانید سوال خود را از طریق “فرم تماس با ما”برای ما ارسال نمایید.

ما سوالات شما را بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن را به آدرس ایمیل شما ارسال خواهیم کرد.

تلفن تماس و فکس: ۰۱ ۸۸ ۳۶۲۶ – ۰۷۱ (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته)

دفتر مرکزی:

استان شیراز – بلوار چمران – کوچه ۲۰ – ساختمان خورشید – طبقه ۲ – واحد ۵

مرکز امور مشتریان:

لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش اُپلازا از طریق پست، تنها به صندوق پستی ۳۴۷۶۱-۷۱۹۴۷ ارسال نمایید.

چطور در اُپلازا سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل،قبل از ارسال آدرس سفارش خود را تغییر دهید.

چطور میتوانم در اُپلازا دیدگاه جدید ، عکس و فیلم برای کالای خریداری شده ثبت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد

چطور به حساب اُپلازا پول واریز کنم؟

بنابر هر دلیلی نیاز داشتید واریز مستقیم به حساب اُپلازا انجام دهید، شما میتوانید با هماهنگی همکاران مبلغ خود را به کارت بانکی و یا شماره شبا اُپلازا واریز نمایید.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا کالاهایی که در سایت اُپلازا بفروش می رسد اصل هستند؟

بله – کالاهایی که در اُپلازا بفروش میرسد، به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری و واردات آن انجام شده است.

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت اُپلازا و بعد پنل کاربری شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

روش های ارسال در اُپلازا چیست؟

اُپلازا تمام سفارش ها را از طریق پست پیشتاز به دست خریداران خواهد رساند وهمه بسته ها به مبلغ فاکتور بیمه خواهد شد.

تحویل اکسپرس اُپلازا چیست ؟

اُپلازا در شهر شیراز اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد. “همچنین شما امکان پرداخت وجه سفارش با کارت های بانکی در دستگاه کارتخوان را خواهید داشت.”

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با اُپلازا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند را چگونه می‌توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: tracking.post.ir  شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری‌تان اطلاعات را دریافت کنید.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد. اما اگر قاکتور ارسال نشده دیگری دارید قبل از دریافت کد رهگیری پست با تماس با پشتیبانی امکان ادغام هر دو سفارش و عودت مازاد هزینه ارسال برای خریدار میسر است.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.